RSS

Mukaddimah ^^

Fighting has been enjoined upon you while it is hateful to you. But perhaps you hate a thing and it is good for you; and perhaps you love a thing and it is bad for you. And Allah Knows, while you know not.
Al-Baqarah:216

Bukan Photoshop; Kreativiti Photography



Dengan nama Allah.. Assalamualaikum..

Tak yah nak tulis bebanyak la kan.. korang tengok je la.. this is the language of art. heheheh^^















3 Responses to "Bukan Photoshop; Kreativiti Photography"
mizzmeow said...

pakai software ape erh klu nk buat mcm ni


November 7, 2012 at 3:17 PM
Putera Eddie Darwisy said...

Sepanjang yang aku tahu gambar ini ade yang diambil secara kebetulan dan ade yang diambil secara berulang kali sampaila dapat gambar mcm tu.. kalu edit pun ade la skit mcm adjust kontrast ngan kecerahan


November 8, 2012 at 9:23 AM
meraungtaktentupasal said...

menarik....sape boleh ajar aku amik gmbr cm 2???


April 3, 2013 at 4:27 PM

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors