RSS

Mukaddimah ^^

Fighting has been enjoined upon you while it is hateful to you. But perhaps you hate a thing and it is good for you; and perhaps you love a thing and it is bad for you. And Allah Knows, while you know not.
Al-Baqarah:216

Masjid UMP Gambang Berwajah Baru.


Assalamualaikum...

Setelah hampir setengah tahun menanti akhirnya Masjid UMP telah siap diubahsuai.. Ye.. ia terlewat dari tarikh sebenarnye...
Ditakdirkan hari nie aku balik dari lib gi la Inna Shop (dak UMP tau la kedai ni) nak beli MAMEE kari berapi.. (time hujan nie selalu lapor) n siap beli hujan turun.. takut Android aku jadi jeruk dalam air hujan aku pun tunggu la. Sampai masuk waktu asar azan berkumandang n terus gi masjid.. (kat sini bukan nyer nak canang aku gi masjid yer.. aku ngaku aku tak warak.... jarang gi masjid.. just nak kasi panjang story nie..)
for the first time solat jemaah diadakan kat masjid nie selepas tutup dulu...
Lame kot nak siap.. tu pun tak siap lagi.. ade banyak lagi nak kene tambah.. Kontraktor bertungkus lumus nak siapkan selepas ditekan pihak UMP sebab lewat siap.. ASTAKA aka masjid sementara nak guna tuk exam dah.. so kat sini ade gambar skit.. bahagian dalam je la... FIRST impression.. Subhanallah.. tak sia2 penantian selama setengah tahun... so lepas nie harap ramai la mengimarahkan Masjid UMP nie.. termasuklah aku.. huhuhuu.. feeling die lain skit.. rase tenang n sejuk je sebab theme warne putih...

p/s: malam nie 30 disember ade solat hajat perdana tuk exam... dijemput hadir












1 Responses to "Masjid UMP Gambang Berwajah Baru."
Anonymous said...

nice..but,,letak laa gambar luar masjid sekali..bru complete!k tengs..


October 22, 2012 at 11:18 AM

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors