RSS

Mukaddimah ^^

Fighting has been enjoined upon you while it is hateful to you. But perhaps you hate a thing and it is good for you; and perhaps you love a thing and it is bad for you. And Allah Knows, while you know not.
Al-Baqarah:216

Gelang getah untuk smartphone...[post terakhir tahun nie]


Assalamualaikum.....



ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttttttttttttttttttttttttttt... boommmm. happy new year.. (bengong je)


Sedang aku duk study tuk exam sambil update blog n cek fb mesti ade yang tengah sibuk duk countdown new year.. honestly aku tak tertarik langsung dengan seme benda pelopori barat camtu... duk layan lecture note lagi baik.. tak pun tido.. drama korea pun aku dah tersangat kurang layan... Running Man je yang aku still tunggu setiap minggu... hahahahha..

Untuk post terakhir tahun nie aku nak citer pasal gelang getah tuk smartphone.. sebagai pengguna Android (show off la tu.. ade aku kisah .. hahah) ini berita menarik tuk dikongsi..

Herkss!!! mesti pelik je bunyi (mase bila pulak ade bunyi...) ape kes plak Android yang smart sangat nak pakai gelang getah..? nak line clear kot.. hahahha.. tapi jangan pandang rendah pada idea simple tapi menarik sebenarnyer...

mcm nie ke.. line clear nie... tak sangkut nak gayut.. hahahha
.
.
.

.
.

Macro cell lens band  adalah gadget simple tuk pengguna smartphone.. lens pada gelang nie akan memberi effect optik untuk snap jarak dekat...
  
nie la gelang tu... ade lens tuk camera..  simple je kan.. 

 senang nak simpan

contoh penggunaan pada iPhone





contoh effect yang jadi.. 

kalau ikut sumber bende nie untuk smartphone.. tapi aku tak sure plak phone biasa leh pakai ke tak...
bende nie aku try google tak masuk malaysia pun lagi... kalu beli online boleh kot tapi mahal la... harga di sana $15..  n aku tak pernah gune la kan.. tapi kalu tengok feedback mcm ok je... lagipun bende yang kita nak harap dari bende semacam nie.. jangan plak mengharapkan qualiti dslr.. hahahha.. 

Anyways.. selamat tahun baru masihi buat semua.. semoga tahun depan lebih maju lagi... jangan malas n kurangkan tido (cakap kat diri sendiri)...

sumber: cnet





0 Responses to "Gelang getah untuk smartphone...[post terakhir tahun nie]"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors