RSS

Mukaddimah ^^

Fighting has been enjoined upon you while it is hateful to you. But perhaps you hate a thing and it is good for you; and perhaps you love a thing and it is bad for you. And Allah Knows, while you know not.
Al-Baqarah:216

Dia Hassan Bin Abdullah Al Awad


Assalamualaikum.... Dengan nama ALLAH

bangun pagi nie explore youtube... dah lama dah aku nak cari detail pasal budak nie... first aku tahu pasal dia bile kawan aku tunjuk video dia baca surah yasin.. naik bulu roma aku... semalam aku dengar lagi.. nak mengalir air mata... Subahanallah.. sangat indah ayat2 Allah itu walaupun aku tak faham...
Aku rasa korang pun mesti ade tengok video nie...


Sangat indah alunan dari suara budak nie... aku search ade la jumpe banyak lagi video die bace surah lain... memang syahdu...





0 Responses to "Dia Hassan Bin Abdullah Al Awad"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors